Fallens Dagar!

I helgen är det Fallens dagar här i Trollhättan, en festival som är varje år. Massa artister och grejer, dock visste jag inte att Tove Styrke, Vincent mfl spelar JUST NU! Fick reda på det när det redan börjat, och ja precis tvättat av smink och satt på myskläder och slängt in tvätt. TYPISKT! Hade lätt åkt ner annars. Men jag drar nog ner och ser Oskar Linnros på söndag iallafall. Och kanske Veronica Maggio imorgon kväll. 
Imorgon är det jobb, sista dagen för veckan. Sen har jag bara fyra veckor kvar. Tiden går fan fort, snart dags för flytt liksom :) Wie! Dock kommer jag ju sakna alla jobbkompisar sen. Trivs ju så himla bra med folket där. Vi har verkligen skoj ihop! 
Men men, än är jag inte klar :)
.
Nu sitter jag med fötterna i ett hett fotbad, det är behövligt efter man går på det hårda golvet på jobbet kan ja säga. Uusch så ont ja får. 
Så nu ska ja riktigt njuta av denna fredagskvällen innan det är dags att sova.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0