More hours.

Oh vad jag skulle vilja ha fler timmar på dygnet. Det känns som ja inte hinner med allting jag ska göra. alla måsten. 
Har varit lite upptagen, därför det lilla blogguppehållet. Josse & Alle kom ju i tisdags, det var verkligen så otroligt kul. Vi gick och käkade på Stålverket, och jag tog min första öl på 2 månader(förutom midsommar):P Och den va supergod. Kikade lite på myrorna, och i andra butiker innan vi drog till bolaget och jag inhandlade rosé, som jag har längtat efter. ISKALL rosé på sommarn är väl de bästa?! :) 
Dom hade tagit med sig ett par spel, "Skip-bo" Och "Mariestadspelet". Började med de första och det vann Josse. Men Mariestadspelet fick vi ge upp när klockan närmade sig 00.. tror vi höll på i ca 6 timmar. Haha men kul är det. 
Natten var inge vidare dock, ja va supertrött men kunde verkligen inte somna. Josse sov också superkasst, så vet inte vad de va. Kan väl kanske bli så när man druckit några glas och alkoholen stör kroppen? Och om man inte druckit sig onykter liksom. Jaja vem vet, jag sov iallafall knappt någonting. Och klockan ringde 07.. 
Kan säga att det var bra segt att jobba, så trött jag vart! :P 
Josse & alle drog iallafall hemåt när ja åkte till jobbet vid nio. Och jag tackar de till tusen för att de kom och hälsade på och gav mig ett dygn fullt av skratt. Kärlek till er!
Nu är det bara att se fram emot nästa besök, Emelie & Karro kommer på måndag eftermiddag! Weey :)

But until then.
Ja kommer nog lägga ut lite bilder här från i tisdags imorgon. Nu måste jag smälta maten en liten stund till innan ja kör ett stenhårt träningspass. U n d e r b a r t
Och för övrigt, 2 jobbdagar denna veckan.. whopwhop.
pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0