Sometimes you feel lonely.

Ahh, det tar ut sin rätt att bo i en stad där man inte har någon av sina vänner. Tur är väl att man jobbar nu iallafall. Så man har lite socialt i livet, men kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att för en tid bo närmre alla igen.
Dagen har varit rätt seg på jobbet, och mina fötter för ondare än någonsin. Så nu blir det till att köpa andra skor. Så nu ligger jag bara i sängen och vilar. Tänker nog inte gå upp mer förutom för att borsta tänderna. 
Det regnar här i Trollhättan, men det gör mig ingenting. Det är bara mysigt tycker jag :) Funderar på att börja läsa någon av mina böcker kanske.. 
Min älskade Wilma är gosigast i världen!
Nu ska vi chilla, jag och mina sötnosar :)
.

Kommentarer
Postat av: anna

Hej!



Först måste jag bara fråga, va det du som hade bloggen "minviktresanollnio.blogg.se"?

Isåfall är jag jätteglad att du har skrivit :D jag har undrat så vart du tog vägen!



Hemskt att det gick så långt för dig i en ätstörd värld. Jag är livrädd för att hamna där och vill inte det heller. När jag började blogga var jag för liten för det egentligen, det är först nu jag vet hur jag ska äta rätt och träna. Jag gar börjat komma på vad jag ska göra för att leva sunt!



Så nej, du talar inte för döva öron, tack !

2011-07-15 @ 09:24:37
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0