Surprise surprise

Dagen har varit mycket bra, Jobbade till 15,15.
Fick världens överaskning idag. Stod i kassan på jobbet, och helt plötsligt står lillsyrran där
. Och sen fick jag se pappa och hans tjej. Haha, gissa om jag vart glad eller?! Jag flög på
dem och överöste dom med kramar. Det var verkligen vad ja behövde kan jag säga.
Lite quality time med min familj.
Vi var nere och kollade på när det släppte på vattnet, och gick runt och strosa i solen. 
Käkade i stan och sen var det dags för dom att åka hemåt igen. 
Men jag är supernöjd med dagen.
Imorgon lägger jag upp bilder från dagen, med dagens outfit och lite sånt med :)
Blir en fullspäckad ledig dag imorgon, har massa saker att göra. 
.
Wilma åt en sån dära "pappa-mygga" nyss för övrigt. USCH!
Nu ska jag chilla vidare här innan sovdags. 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0