The days goes by, slowly.

Ja, inte går det fort inte. Speciellt när man ser fram emot massa saker, då går självklart tiden extra långsamt. Men jag gör mitt bästa för att leva i nuet, dag för dag! Längtar tills på tisdag, då Jossan & Alle kommer hit och har en riktig mysdag med mig. Gott käk och några glas vin :) Tror de blir lite utgång på lördag kväll, dock nykter. Men det är ju ändå Fallens dagar här i Trollhättan så varför inte ta en tur ut på byn. Hänger nog på Niclas till Backstage skulle jag tro.
Anyway, idag har jag faktiskt shoppat lite. Bilder kommer men just nu tvättar jag kläderna. Ett måste med secondhand. Men så nöjd jag är, En snygg tunika/klänning från Gudrun Sjödén. En annan i lite samma stil och denna ursnygga väskan.
Den är stor och rymlig, precis vad jag var ute efter. Inga bilder på klänningarna nu för de är blöta. men det kommer :)
Nu ska jag surfa in på Bodyrock.tv och kika lite träningsövningar. Sen blir det sova och ladda upp för en ny dag på jobbet imorgon.
Natti på er sötnosar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0